vrijdag 28 april 2017

Wist je datjes

Dag allemaal, 

Er wordt in de klas regelmatig wel wat afgelachen. Zo komen er vaak leuke anekdotes voor.

********************

We gaan een brand blussen met spuitjes op de speelplaats. Zegt een sloeber: 'ik moet niet blussen, want ik heb een brandverzekering'

********************

We zitten in de auto te luisteren naar plopmuziek Juf: 'ik ken dat liedje nog van toen ik jong was' ;)

********************

'Juf, ik heb nieuwe schoenen aan, wat ben ik zooooooooo genant (charmant)'

********************

'Juf, ik vind ettertjes héél lekker' (erwtjes) 

*******************

Start voor de klaar ipv klaar voor de start

*******************

Na het zingen van een leuk liedje, 'juf, je krijgt een staande ovulatie' (ovatie)

*******************

Het verhaal van appelpoester is heel mooi (assepoester)

*******************

Wordt ongetwijfeld nog vervolgd ...

Vele groetjes
juf ILSE

Geen opmerkingen:

Een reactie posten